יום ה׳, 18 בפבר׳ | זום

וורקשופ להשחזה ולדיוק המסר בביזנס

הכרטיסים לא במבצע
וורקשופ להשחזה ולדיוק המסר בביזנס

מתי ואיפה?

18 בפבר׳, 10:00 – 12:00
זום

סילבוס

-בלעדי לזמן מוגבל-

ללמוד איך לבנות מסר שיווקי מדוייק שמייצר יתרון אגרסיבי על פני המתחרים שלך.

שי משולם מציג:

וורקשופ (סדנת עבודה) להשחזה ולדיוק המסר של הביזנס

ההצעה מוגבלת ל-10 א.נשים זריזים ובעלי מוטיבציה בלבד ועל בסיס מקום פנוי

הוורקשופ יתקיים ב18/2 בשעה 10:00

אבל אני יודע שהמקומות יחטפו הרבה קודם, כל הקודם זוכה.

אז על מה נעבוד בוורקשופ להשחזה?

1) שער הכניסה לגן עדן של הביזנס - הלקוחות שלנו

השלב הראשון בכל מסר שאנחנו רוצים להעביר הוא להבין את הלקוח האידיאלי שלנו.

למה?

בגלל שברגע שיש לנו לקוח אידיאלי,

המסרים שלנו יפגעו בדיוק במטרה וזה מה

שיוביל את הלקוח לעשות את הפעולה

שאנחנו רוצים שיעשה.

אז מה צריך לדעת על הלקוח? (כמה שיותר, יותר טוב !)

• מבנה פיזי משקל, רמת יופי, צבע שיער\עיניים\עור

• מראה חיצוני ביגוד, אקססוריז, סטייל שיער, רמת טיפוח •תחביבים

• איך קוראים לו או לה

• בן כמה הוא או היא

• במה הוא או היא עוסקים

והכי חשוב:

• מה הפחדים שלו?

• מה החששות שלה?

2) השחזת המסר של הביזנס

המסר של הביזנס הוא הגורם העיקר שמפריד בין ביזנס רווחי, משיג תוצאות ושגורם ללקוחות שלו לשלוף את האשראי...לבין ביזנס שדומה כמו 2 טיפות מים למתחרים שלו ולא מבין מה הייחודיות שלו. המסר הוא זה שגורם לאנשים לקנות דווקא ממך, ושמבודד את תשומת הלב של הלקוח ושולף אותו מתוך כל הבלאגן והכאוס שהוא שומע מסביב.

בלעדי המסר? אין סיכוי להצליח.

!ONE SHOT

יש לך הזדמנות אחת, חד פעמית -

שלא תחזור על עצמה לעולם!

וורקשופ חד פעמי, ממוקד ומלא בערך,

היישר מתיבת הקסמים הפרטית שלי, בהתחייבות כבוד. 

׳וורקשופ להשחזה ולדיוק המסר של הביזנס׳

אז עם מה תצא.י בסוף הוורקשופ?

* תכיר.י את הלקוח האידיאלי שלך יותר ממה שהוא מכיר את עצמו. תדע.י איך קוראים לו, איך הוא נראה, מה המטרות שלו, חלומות שלו, מה החששות ואפילו מה הפחדים שלו. מה שיעזור לך לעלות על מסלול ההמראה להצלחה בזמן שהמתחרים שלך עדיין עומדים בתור לצ׳ק-אין.

* תגלה.י איך לתפוס את תשומת הלב של הלקוח במשפט אחד - שניים עוד לפני שהוא מספיק להגיד ׳שרה שרה שיר שמח׳ .

* אחת ולתמיד תדע.י לזהות מה הקהל שלך רוצה ממך ולמה הוא צריך לקנות דווקא ממך!

אבל לפני זה... למי התוכנית לא מתאימה?

למי שלא מחויב מספיק כדי לפנות שעתיים מהחיים כדי להשיג יתרון חזק על המתחרים שלו.

למי שסתם רוצה לבזבז כסף ולא מתכוון.ת לעשות כלום עם מה שנלמד בוורקשופ.

ולמי התוכנית כן מתאימה?

לכל מי שעוד לא קנה ממני - לפחות קורס אחד או תכנית ליווי אחת, אני אומר לכם: יש לכם ביד הזדמנות אמיתית - קפצו ונצלו אותה עכשיו - היא לא תחזור על עצמה יותר.

לבעלי עסקים קטנים שנמאס להם להיות כמו כולם ולאבד לקוחות בגלל שהקולגה שלהם נתן הצעת מחיר שזולה בכמה שקלים.

למי שרוצה מאוד להצטרף אבל עדיין לא מכיר אותי

אני מזכיר לך: יש אחריות החזר כספי 7 יום - אם בסוף הוורקשופ לא למדת כלום חדש ולא קיבלת ממני שום ערך, קבל בחזרה את הכסף שלך, בלי חרטות ובלי אותיות קטנות.

שי, איך אני נרשם לוורקשופ וכמה זמן זה אמור לקחת לי?

נרשמים ב3 צעדים פשוטים וב2 דק׳ על השעון:

1. בסוף הטקסט הזה תבחר.י את מספר הכרטיסים שאת.ה רוצה לשריין ותלחצי על כפתור ׳לתשלום׳

2. תמלא.י שם פרטי + שם משפחה + מייל ותלחצ.י על ״המשך״

3. מלא.י את פרטי האשראי שלך והמשיכ.י לתשלום מאובטח לחלוטין! 

וזהו! מיד אחרי ההרשמה ישלח לך למייל כרטיס הכניסה לסדנת העבודה!

בגלל שהוורקשופ הוא ראשון מסוגו, 

אני נותן לך באופן חד-פעמי

הנחת ענק

למה הנחת ענק? 

בגלל שעוד לא קנית ממני ואני רוצה שאשכרה תכיר אותי, קבל עם וחדר בזום! ללא פילטרים.

ובגלל שאחרי הסדנא אני רוצה שתגיד לעצמך: ״אם זה ארגז הכלים המטורף שהוא נותן לי במחיר הבדיחה הזה, מה הוא נותן במסלולי הליווי היותר יקרים שלו?

אבל רגע, 

אתה בטח חושב לעצמך :״הוא אמר שהוורקשופ הוא ראשון מסוגו, בטח הוא הסדנא לא תהיה משהו בכלל״

אז ההפך,

מי שמצטרף למחזור הראשון ירוויח הרבה יותר בגלל 

שיש לי אינטרס לפקח מקרוב על העניינים, כדי

לקבל ממכם את הפידבקים הכי משובחים שלכם.

נראה לי שדיברנו מספיק.

תפנו 2 דקות והירשמו לפני שיגמרו כל הכרטיסים

ככה עושים את זה הכי מהר שיש:

1. בסוף הטקסט הזה תבחר.י את מספר הכרטיסים שאת.ה רוצה לשריין ותלחצי על כפתור ׳לתשלום׳

2. תמלא.י שם פרטי + שם משפחה + מייל ותלחצ.י על ״המשך״

3. מלא.י את פרטי האשראי שלך והמשיכ.י לתשלום מאובטח לחלוטין! 

וזהו! מיד אחרי ההרשמה ישלח לך למייל כרטיס הכניסה לסדנת העבודה!

שיהיה המשך שבוע מדוייק